بورس تاپ

دانشگاه حسن کالیونجو

به دنبال تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌های ترکیه هستید؟ در انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود مردد شده‌اید؟ ادامه این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم دانشگاه حسن کالیونجو، یکی از بهترین دانشگاه‌های خصوصی ترکیه در یکی از شهرهای صنعتی، فرهنگی و با پتانسیل بالقوه پیشرفت را به شما معرفی کنیم. آنچه در ادامه خواهید خواند می‌تواند راهنمای شما برای ورود به دانشگاه خصوصی حسن کالیونجو شهر غازی آنتپ، از لحظه تصمیم گیری تا ورود به دانشگاه و فارغ‌التحصیلی باشد.

لوگوی دانشگاه حسن کالیونجو
نام دانشگاه

حسن کالیونجو (Hasan kalyoncu)

نوع دانشگاه

خصوصی

شهر

قاضب آنتپ

سال تاسیس

۲۰۰۸ میلادی

مورد تایید ایران:

مورد تایید ایران نیست

مورد تایید اروپا و آمریکا

است

نحوه پذیرش

شرط معدل دیپلم

رتبه در ترکیه

۹۰

برنامه تبادل دانشجویی

اراسموس - فارابی - بیرونی

تعداد دانشکده

۶

زبان آموزشی

ترکی - انگلیسی

مقاطع تحصیلی

کارشناسی - کارشناسی ارشد - دکتری

پذیرش باز است

آنچه در این مطلب خواهید خواند

تاریخچه دانشگاه حسن کالیونجو ترکیه

دانشگاه حسن کالیونجو (Hasan Kalyoncu)، یک دانشگاه خصوصی ترکیه است که در سال ۲۰۰۸ با معماری مدرن در زمینی به مساحت ۵۰۰ هکتار در شهر صنعتی قاضی آنتپ تأسیس شد. ابتدائاً با نام Gazikent به سرپرستی حسن کالیونجو تأسیس و در سال ۲۰۱۲ نام آن به حسن کالیونجو تغییر یافت. Hasan Kalyoncu به عنوان اولین دانشگاه خصوصی منطقه جنوب شرقی آناتولی و مبتنی بر آموزش، تحقیق و نوآوری تأسیس شد، و هدف آن تبدیل شدن به یک دانشگاه بین‌المللی در یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان می‌باشد. مجموعه دانشگاهی کالیونجو یکی از زیباترین مجموعه‌های دانشگاهی است. به طوری که غالباً کسانی که برای اولین بار از این دانشگاه دیدن می‌کنند، در برابر زیبایی آن شگفت زده می‌شوند. نکته جالب توجه دانشگاه خصوصی حسن کالیونجو این است که با وجودی که چند سال بیشتر از عمر آن نمی‌گذرد، امکانات یک دانشگاه ۱۰۰ ساله اعم از کلاس‌های درس مدرن، کافه تریا، امکانات ورزشی، مراکز بهداشتی و… را برای دانشجویان خود فراهم می‌کند.

در غازی آنتپ ۴ دانشگاه تأسیس شده و دانشگاه خصوصی حسن کالیونجو اولین دانشگاه خصوصی این منطقه است. گرچه در حال حاضر با تأسیس دانشگاه‌های دیگر، غازی آنتپ در حال تبدیل شدن به یک مرکز علمی در کنار مرکز توریسم و…است. شاید برایتان سوال باشد که چرا دانشگاه‌های زیادی در این شهر تأسیس شده؟ باید بگوییم آب و هوای خوب غازی آنتپ، صنعتی بودن شهر، مرکزیت توریسم و فرهنگ باعث شده دانشجویان زیادی جذب این شهر زیبای ترکیه شوند.

مزایای دانشگاه حسن کالیونجو

مزایای تحصیل در دانشگاه حسن کالیونجو

مهم‌ترین حسن تحصیل در دانشگاه حسن کالیونجو امکان تماس و همکاری بین‌المللی در این دانشگاه است. تحصیل در این دانشگاه فرصت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان به امکان آموزش در دانشگاه‌های عضو اتحادیه اروپا برای مدت زمان معین از طریق برنامه تبادل اراسموس، امکان مطالعه زبان انگلیسی در خارج از کشور پس از گذراندن دوره مقدماتی کلاس زبان انگلیسی و همین طور ارائه برنامه ۲ رشته اصلی و فرعی (ماژور و مینور) است. دانشگاه حسن کالیونجو اکثر رشته‌های مهندسی محبوب و پر متقاضی را ارائه می‌دهد، با این وجود هنوز به تأیید وزارت علوم ایران نرسیده است. اگر برای شما داشتن تأییدیه وزارت علوم اهمیت دارد، دانشگاه خود را حتماً از لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در ترکیه انتخاب نمایید.

دانشجویانی که برنامه دو رشته‌ای (DMP) را انتخاب می‌کنند، پس از اتمام دوران تحصیل دو گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند. و در واقع با برنامه مینور و پس از اخذ دروس متفاوت از دانشکده‌ای غیر از گروه اصلی خودشان، گواهینامه آن دپارتمان را دریافت می‌کنند.

از مهم‌ترین شاخصه‌های دانشگاه خصوصی حسن کالیونجو می‌توان به سرانه توزیع استاد اشاره کرد، به طوری که به ازای هر عضو هیئت علمی ۱۵ دانشجو در دانشگاه حضور دارند. همگی اینها در راستای تبدیل این دانشگاه خصوصی غازی آنتپ به یک مؤسسه آموزشی بین‌المللی باکیفیت و دقیق با تجربه عالی و کار علمی پویا است.

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه حسن کالیونجو قاضی آنتپ

خبر خوب اینکه با توجه به خصوصی بودن دانشگاه حسن کالیونجو، مانند سایر دانشگاه‌های خصوصی ترکیه که بهترین‌های آن‌ها را در صفحه مربوطه معرفی کردیم، برای اخذ پذیرش دانشگاه نیازی به آزمون ورودی نیست.

اما شرایطی که باید به آن‌ها توجه داشته باشید عبارتند از:

  • ارائه مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم دبیرستان
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی یا ترکی با توجه به زبان آموزشی برنامه، در غیر این صورت شرکت در آزمون‌های تعیین سطح زبان (ترکی یا انگلیسی) دانشگاه
  • در صورتی که سطح مهارت‌های زبانی شما به حد کافی نباشد باید در دپارتمان آموزش زبان دانشگاه، دوره یک ساله زبان‌آموزی را بگذرانید.

نکات بیشتر  پیام مشاور:
اگر خود از معدل و رزومه خود مطمئن هستید و خود را واجد شرایط تحصیل در دانشگاه‌های دولتی ترکیه می‌دانید، دانشگاه باهچه شهیر می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برای اطلاع از جزئیات و شرایط پذیرش این دانشگاه هم می‌توانید با مجموعه بورس تاپ تماس بگیرید تا ضمن ارائه اطلاعات در خصوص دانشگاه باهچه شهیر، سایر دانشگاه‌هایی که با شرایط شما همخوانی دارد را معرفی کنند.

مدارک ثبت نام دانشگاه حسن کالیونجو

به عنوان یک اصل کلی توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از شروع هر کاری و در مرحله اپلای اولیه، مدارک اولیه مورد نیاز را با فرمت درخواستی دانشگاه و به دقت آماده کنید تا در روند ثبت نام با مشکلی روبرو نشوید. چرا که فرایند پر کردن فرم آنلاین و بارگذاری مدارک از مهم‌ترین مراحل ثبت نام شما در دانشگاه به حساب می‌آیند. آنچه در ادامه خواهید خواند، مدارک لازم برای ثبت نام اولیه در دانشگاه حسن کالیونجو است:

  • درخواست آنلاین و پر کردن فرم اطلاعات شخصی
  • آپلود مدارک
  • دیپلم یا گواهی دبیرستان
  • ریز نمرات
  • کپی پاسپورت
  • کپی از صفحه شخصی گذرنامه
  • اصل مدرک
  • کپی ترجمه مدرک که توسط کنسولگری ترکیه در کشور مبدأ تأیید گردیده باشد
  • کپی ترجمه‌های محضری و تأیید شده توسط نوتر و یا نمایندگی‌های رسمی کشور ترکیه

نکات بیشترتوجه:
ارائه ریز نمرات رسمی در زمان درخواست اجباری است. در نهایت این مدارک در زمان درخواست آنلاین باید در سامانه بارگذاری شوند.

پذیرش بدون آزمون در دانشگاه حسن کالیونجو

دانشگاه حسن کالیونجو بدون آزمون هست و اشخاصی که یوس (YOS) و ست(SAT) داشته باشند در اولویت هستند. آزمون تعیین سطح به دو زبان ترکی و انگلیسی برگزار می‌گردد. اگر مدرک زبان معتبری داشته باشید نیاز به شرکت در آزمون تعیین سطح نیست.

بورسیه دانشگاه حسن کالیونجو قاضی آنتپ

اگر فکر می‌کنید که هزینه شهریه بالاست، بهتر است این قسمت را با دقت بیشتری بخوانید. دانشگاه حسن کالیونجو جهت رفاه حال دانشجویان خود شرایط استفاده از انواع بورسیه را فراهم نموده و بنابراین می‌توانید به سادگی از امکانات بورسیه دانشگاه استفاده نمایید.

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که دو نوع بورسیه در این دانشگاه وجود دارد:

  1. بورسیه شایستگی تحصیلی
  2. بورسیه فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی

بورسیه شایستگی تحصیلی شامل دانشجویان مقطع کارشناسی می‌شود که با موفقیت تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه می‌دهند، با توجه به معدل موزون سال تحصیلی(۲ ترم) می‌توانند بورسیه موفقیت را با درصدهای زیر دریافت کنند:

  • کسانی که امتیاز ۳٫۸۰ – ۴٫۰۰ دارند، ۱۰۰٪ بورسیه موفقیت
  • کسانی که امتیاز ۳٫۷۹ – ۳٫۶۰دارند ۵۰٪ بورسیه موفقیت
  • کسانی که امتیاز ۳٫۵۹ – ۳٫۵۰ دارند ۲۵٪ بورسیه موفقیت

بورسیه فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی شامل دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه Hasan Kalyoncu می‌شود که برای دوره‌های کارشناسی ارشد درخواست می‌دهند، در صورت برآورده کردن شرایط برنامه کارشناسی ارشد و موفقیت در آزمون۱۰۰% بورسیه شهریه‌ای دریافت می‌کنند. از جمله تخفیفات دانشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تخفیف نقدی: در صورت پیش پرداخت شهریه، ۵ درصد تخفیف اعمال می‌شود. حداکثر ۹ قسط برای کارت‌های اعتباری قراردادی اعمال می‌شود.
  • تخفیف فامیل درجه ۱: ۲۰% تخفیف شهریه برای مادر، پدر، همسر دانشجوی دوره کارشناسی در دانشگاه کالیونجو شامل خواهر و برادر (به شرطی که با هم تحصیل کنند) اعمال می‌شود.
  • تخفیف معلولیت: برای دانشجویان معلول در دوره‌های کاردانی و کارشناسی که معلولیت آن‌ها مستند باشد ۵۰% تخفیف در شهریه داده می‌شود.

به شرط عدم غیبت دانشجویان و عدم دریافت مجازات انضباطی (از جمله کلاس مقدماتی)، بورسیه تحصیلی آنان در دوره عادی تحصیل قطع نمی‌شود. از دانشجویانی که در دوره عادی (ترم‌های مجاز) تحصیلی فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، هزینه دوره کامل آن سال دریافت می‌شود.

شهریه دانشگاه حسن کالیونجو

همان طور که اطلاع دارید شهریه دانشگاه‌های خصوصی و به ویژه دانشگاه‌های معتبر در سطح جهانی که آموزش‌های باکیفیتی ارائه نموده و خدمات رفاهی شایسته‌ای را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند، معمولاً نسبت به دانشگاه‌های هم تراز دولتی اندکی بالاتر است. هر چند با توجه به حمایت‌های مالی خوب دانشگاه حسن کالیونجو که از طریق بورسیه در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد و همین طور تخفیفات متنوع، می‌توان هزینه‌های تحصیل را تا حد زیادی کاهش داد. در ادامه لیست شهریه برای رشته‌های دانشگاهی گوناگون آورده شده است:

معماری

لیسانس مهندسی معماری (Bachelor of architecture)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
معماری داخلی و طراحی محیطی

لیسانس معماری داخلی و طراحی محیطی (Bachelor of Interior architecture and environmental design)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
مهندسی هوا و فضا

لیسانس مهندسی هوا و فضا (Bachelor of aerospace engineering)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
حقوق

لیسانس حقوق (Bachelor of Lows)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۶٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۶٫۰۰۰ دلار در سال
مدیریت

لیسانس مدیریت (Bachelor of Management)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
مهندسی عمران

لیسانس مهندسی عمران (Bachelor of civil engineering)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
مهندسی کامپیوتر

لیسانس مهندسی کامپیوتر (Bachelor of Computer Engineering)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
طراحی ارتباطات بصری

لیسانس طراحی ارتباطات بصری (Bachelor of Visual communication design)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
رادیو،تلویزیون و سینما

لیسانس رادیو،تلویزیون و سینما (Bachelor of Radio, television and cinema)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
مهندسی صنایع

لیسانس مهندسی صنایع (Bachelor of industrial engineering)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
علوم سیاست و روابط بین الملل

لیسانس علوم سیاست و روابط بین الملل (Bachelor of Political science and international relations)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
مهندسی نرم افزار

لیسانس مهندسی نرم افزار (Bachelor of software engineering)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
تغذیه

لیسانس تغذیه (Bachelor of Nutrition)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
فیزیوتراپی

لیسانس فیزیوتراپی (Bachelor of Physiotherapy)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال
پرستاری

لیسانس پرستاری (Bachelor of nursing)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
۴٫۰۰۰ دلار در سال

دانشکده های دانشگاه حسن کالیونجو

دانشگاه حسن کالیونجو غازی آنتپ دارای ۷ دانشکده در سطح عالی است که نشان دهنده توان مدیریتی بالای این دانشگاه خصوصی درجه یک می‌باشد. دانشکده‌های این دانشگاه به شکل هدفمند توسعه یافته و در راستای اهداف تبدیل دانشگاه به یک مرکز آموزشی بین‌المللی تشکیل شده‌اند. در زیر فهرست دانشکده‌ای حسن کالیونجو را مشاهده می‌کنید:

  • دانشکده آموزش
  • دانشکده هنرهای زیبا و معماری
  • دانشکده ارتباطات
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده علوم اداری و اجتماعی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم بهداشت

رشته های دانشگاه حسن کالیونجو

اگر به دنبال پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی با استاندارد بالای آموزشی هستید، دانشگاه خصوصی حسن کالیونجو گزینه بسیار مناسبی برای شماست. این دانشگاه خصوصی برای هر سلیقه‌ای، بهترین رشته‌های دانشگاهی را در طیف وسیعی از موضوعات ارائه کرده تا علاقه‌مندان از تنوع بالای انتخاب برخوردار باشند. لیست رشته‌های دانشگاهی حسن کالیونجو در ادامه آورده شده است:

  • معماری
  • معماری داخلی و طراحی محیطی
  • مهندسی هوا و فضا
  • حقوق
  • مدیریت
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کامپیوتر
  • طراحی ارتباطات بصری
  • رادیو تلویزیون و سینما
  • مهندسی صنایع
  • علوم سیاست و روابط بین‌الملل
  • مهندسی نرم افزار
  • تغذیه
  • فیزیوتراپی
  • پرستاری

امکانات رفاهی دانشگاه حسن کالیونجو غازی آنتپ

خدمات آموزشی باکیفیت حسن کالیونجو ترکیه را امکانات رفاهی سطح عالی آن کامل می‌کند. این دانشگاه خدمات رفاهی با استانداردهای بین‌المللی را در اختیار دانشجویان قرار داده و در این راستا با سایر دانشگاه‌های تراز اول ترکیه مطابقت دارد. آنچه پیش روی دانشجویان این دانشگاه قرار دارد پردیس سبز و طرفدار محیط زیست و خوابگاه‌های درجه یک است تا دانشجویان بتوانند بدون دغدغه بر تحصیل و آموزش خود متمرکز باشند. برخی از مهم‌ترین امکانات رفاهی دانشگاه در زیر لیست شده است:

  • امکانات پردیس
  • کتابخانه
  • سالن ورزش
  • مرکز پزشکی
  • کافه تریا
  • سالن اجتماعات
  • مرکز کپی
  • استودیو رادیو
  • پارک
  • امنیت
  • آرایشگاه
  • مسیر پیاده روی
  • دستگاه خودپرداز

این دانشگاه پردیس بزرگ و پر رونقی دارد که کاملاً دوست دار محیط زیست است. این پردیس انرژی مورد نیاز خود را به طور کامل از نور خورشید تأمین می‌کند. دانشجویان دانشگاه خصوصی حسن کالیونجو این امکان را دارند که در هر نقطه‌ای با لپ تاپ خود به اینترنت متصل شوند.

امکانات خوابگاه دانشگاه حسن کالیونجو

خوابگاه دانشگاه حسن کالیونجو

دانشگاه خصوصی حسن کالیونجو ترکیه دارای یک خوابگاه مجهز و با امکانات رفاهی کامل ۳۰۰ نفره است. که در داخل پردیس دانشگاهی واقع شده و تمامی آنچه برای یک زندگی دانشجویی پر نشاط لازم دارید را برایتان مهیا می‌نماید. از جمله امکانات رفاهی مجموعه خوابگاهی دانشگاه می‌توان به سالن‌های مطالعه و استراحت، کافه تریا و همین طور رختشویی اشاره نمود. علاوه بر خوابگاه‌هایی که در داخل پردیس دانشگاهی قرار گرفته‌اند، در نقاط نزدیک به دانشگاه نیز خوابگاه‌های خصوصی با امکانات لوکس و گسترده و قیمت‌های بسیار مناسب برای خاص پسندان وجود دارد.

آدرس دقیق دانشگاه حسن کالیونجو

دانشگاه حسن کالیونجو در کنار یک جاده بسیار زیبای فرودگاهی در محله سرسبز یشیل کنت واقع شده است. به دلیل دارا بودن موقعیت خاص، دسترسی به فرودگاه، مراکز تجاری، تفریحی و توریستی شهر بسیار ساده می‌باشد. خوب است بدانید که شهر قاضی آنتپ دانشگاه‌های خوب دیگری هم دارد و اگر شما علاقه مند تحصیل در این شهر زیبا باشید می‌توانید اطلاعات دانشگاه‌ها و رتبه های آن‌ها را در مقاله کامل دانشگاه‌های قاضی آنتپ بخوانید.

آدرس دقیق دانشگاه: محله یشیل کنت واقع در کیلومتر ۸ جاده فرودگاه، شاهین بی، قاضی آنتپ

جمع بندی

ترکیه در حال حاضر با بهره از به روزترین سیستم‌های آموزشی توانسته است در سطح جهانی به یکی از پرطرفدارترین مقاصد تحصیلی تبدیل شود. یکی از مهم‌ترین علل آن، هزینه‌های مناسب زندگی و تحصیل در ترکیه، شرایط آسان پذیرش، امکانات رفاهی فوق‌العاده و و همین طور دانشگاه‌های خوب آن است که در سطح جهان پذیرفته شده هستند. در این میان شهر غازی آنتپ یکی از بهترین شهرهای دانشجویی ترکیه است که دارای ۳ دانشگاه با رتبه‌های عالی ملی و بین‌المللی بوده و از بهترین مناطق برای تحصیل در ترکیه به حساب می‌آید.

سؤالات متداول کاربران در مورد دانشگاه حسن کالیونجو

شهریه دقیق رشته‌های مهم دانشگاه در بخش شهریه مقاله آورده شده، بخش شهریه‌های مقاله را مطالعه نمایید.

بله، خوشبختانه دانشگاه حسن کالیونجو غازی آنتپ بورسیه‌های متعددی را برای دانشجویان خود فراهم کرده و می‌توانید در بخش بورسیه‌های مقاله از آنها مطلع شوید.

انواع رشته‌های مهندسی، مدیریت، حقوق، پرستاری و..برای مشاهده رشته‌ها به متن مقاله مراجعه کنید.

بله، پردیس خوابگاهی دانشگاه حسن کالیونجو به جرئت امکانات یک هتل سه ستاره را در خود دارد.

کافیست گوشی تلفن را بردارید و با بورس تاپ تماس بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک در
اطلاع از
guest
۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ارتباط با مشاوران بورس تاپ

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

پیشنهاد می‌کنم مقالات زیر رو هم ببینید

دانشگاه حسن کالیونجو
لوگوی دانشگاه حسن کالیونجو
پذیرش باز است

نام دانشگاه به زبان انگلیسی:
Hasan kalyoncu University

نوع دانشگاه:
خصوصی

نحوه پذیرش:

شرط معدل دیپلم

برنامه تبادل دانشجویی:
اراسموس – فارابی – بیرونی

رتبه در میان دانشگاه های ترکیه:
۹۰

زبان آموزشی:
ترکی – انگلیسی

مورد تایید ایران:
مورد تایید نیست

مورد تایید اروپا و آمریکا:
است

تعداد دانشکده:
۶

مقالات به‌روز شده