بورس تاپ

دانشگاه ینی یوزییل

 کشور ترکیه از محدود کشورهایی است که شرایط پذیرش تحصیلی و ادامه تحصیل در آن بسیار آسان است. چراکه متقاضیان می‌توانند بدون آزمون ورودی و تنها از طریق شرط معدل مقطع دیپلم، پذیرش دانشگاه‌های مختلف را دریافت کنند. درنتیجه این کشور برای آن دسته از دانشجویانی که تمایل به تحصیل و یا ادامه تحصیل دارند، گزینه بسیار ایده آلی است. در همین راستا، دانشگاه ینی یوزییل یکی از دانشگاه‌های خصوصی در کشور ترکیه است که شرایط پذیرش بدون آزمون دارد و هرساله تعداد زیادی از دانشجویان را برای تحصیل و یا ادامه تحصیل به خود جذب می‌کند.

این دانشگاه توانسته است با به‌کارگیری کادر مجرب و متخصص، استفاده از آموزش‌های مدرن و امکانات بروز و پیشرفته، در میان دانشگاه‌های ترکیه رتبه خوبی را دریافت کند. به همین منظور هرساله دانشجویان زیادی برای تحصیل در این دانشگاه اقدام می‌کنند. برای اینکه با این دانشگاه، ویژگی‌ها، شرایط پذیرش، بورسیه‌های تحصیلی و امکانات یا خدمات رفاهی آن کاملاً آشنا شوید، در ادامه این مقاله همراه ما شوید. در ضمن برای دسترسی راحت‌تر به بخش‌های مختلف این مقاله می‌توانید از فهرستی که در ادامه مطلب قرار داده‌ایم، استفاده کنید.

لوگو دانشگاه ینی یوزییل
نام دانشگاه

ینی یوزییل (İstanbul Yeni Yüzyıl University)

نوع دانشگاه

خصوصی

شهر

استانبول

سال تاسیس

۲۰۰۹ میلادی

مورد تایید ایران:

مورد ایران نیست

مورد تایید اروپا و آمریکا

است

نحوه پذیرش

شرط معدل دیپلم

رتبه در ترکیه

۱۳۰

برنامه تبادل دانشجویی

آراسموس

تعداد دانشکده

۱۰

زبان آموزشی

ترکی - انگلیسی

مقاطع تحصیلی

کارشناسی - کارشناسی ارشد - دکتری

پذیرش باز است

آنچه در این مطلب خواهید خواند

تاریخچه دانشگاه ینی یوزییل ترکیه

دانشگاه ینی یوزییل استانبول یک دانشگاه خصوصی است که توسط بنیاد ” بهداشت و آموزش وطن” (VASEV) در سال ۲۰۰۹ با قانون شماره ۵۸۳۹ در استانبول تأسیس شد. این دانشگاه دارای ۱۰ دانشکده، ۲ مدرسه حرفه‌ای و ۳ مؤسسه است که در سال تحصیلی ۲۰۱۰-۲۰۱۱ اولین شاگردان خود را پذیرفت و با ۸۶۰ دانشجو در ۷ دانشکده و ۲ مدرسه حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد. همچنین رشته‌های پرطرف‌دار بسیاری مثل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه ارائه می‌شوند

زبان تدریس در گروه‌های «زبان و ادبیات انگلیسی» و «ترجمه و تفسیر انگلیسی» دانشکده علوم و هنر و «گروه تغذیه و رژیم غذایی» دانشکده علوم بهداشت، انگلیسی و برای برنامه‌های دیگر ترکی است. این دانشگاه همچنین به دانشجویان خود این فرصت را می‌دهد که در صورت درخواست در برنامه آمادگی زبان انگلیسی تحصیل کنند. خوب است بدانید که این دانشگاه دارای برنامه تبادل دانشجویی اراسموس است. که با ۴۶ کشور قرارداد دارد که امکان تحصیل در کشورهای اروپایی و امریکایی را برای دانشجویان فراهم ساخته است.

مزایای دانشگاه ینی یوزییل استانبول

به‌طورکلی این دانشگاه دارای چند ویژگی شاخص است که باعث شده است جزء دانشگاه‌های خوب ترکیه قرار گیرد که در قسمت زیر چند نمونه از مزایای خوب این دانشگاه قرار گرفته است.

کادر آموزشی واجد شرایط

دانشگاه ینی یوزییل دارای کادر آموزشی قوی داخلی و خارجی است که از زمان تأسیس تاکنون با کارهای موفق خود در رشته خود شهرت یافته است. همچنین در سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۲۰، در مجموع ۶۷۸ دانشگاهی شامل ۱۰۹ استاد، ۴۱ دانشیار، ۲۲۲ عضو هیئت‌علمی دکتری، ۲۱۴ مدرس و ۹۲ معاون پژوهشی در داخل و خارج مؤسسه ارائه شده است.

فرصت تحصیل در رشته‌های مختلف

این دانشگاه دارای ۱۰ دانشکده، ۲ هنرستان، یکی از آنها در حوزه بهداشت و ۳ مؤسسه است و در رشته‌های مختلف با ۲۷ رشته در مقطع کارشناسی، ۲۵ رشته کاردانی و ۳۲ رشته در مقطع کارشناسی ارشد که ۶ رشته آن دوره متوسطه است، آموزش ارائه می‌دهد.

نکات بیشترنکته:
به دانشجویان به‌صورت اختیاری فرصت شرکت در برنامه مقدماتی انگلیسی ارائه می‌شود.

امکان انجام برنامه های دوگانه شاخه اصلی و جانبی

دانشجویان دانشگاه ینی یوزییل ترکیه می‌توانند برنامه های دوگانه اصلی و جانبی را به‌صورت رایگان انجام دهند. باتوجه‌به  شرایط لازم، دانشجویان می‌توانند با شرکت در برنامه های دو رشته‌ای (DMP) در دانشکده، یا گروهی غیر از گروه یا دانشکده خود، امکان دریافت مدرک دوگانه را داشته باشند. از سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸، همین فرصت برای دانشجویان مدرسه عالی حرفه‌ای و خدمات بهداشتی درمانی هم اعمال می‌شود. همچنین دانشجویان در صورت تمایل می‌توانند با شرکت در برنامه «شاخه جانبی» گواهی تخصص در رشته دوم دریافت کنند که با احراز شرایط لازم، در بخش یا برنامه دیگری تخصص ارائه می‌کند.

نکات بیشترنکته:
دانشجویانی که در یک برنامه دو رشته‌ای اصلی در این دانشگاه ثبت‌نام می‌کنند برای تحصیلات کارشناسی (۴ سال) در رشته خود، به مدت ۱۰ ترم، برای تحصیل در مقطع کاردانی به مدت ۶ ترم هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

فرصت تحصیل در خارج از کشور

این دانشگاه در اولین سال تأسیس خود منشور اراسموس را دریافت کرد؛ بنابراین، دانشجویان این فرصت را دارند که در طول دوره کارشناسی خود به مدت یک یا دو ترم در ۴۶ کشور اروپایی در چارچوب برنامه اراسموس تحصیل کنند. همچنین این دانشگاه با دانشگاه‌های ۳ کشور “تفاهم‌نامه حسن‌نیت” امضا کرده است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه ینی یوزییل

دانشگاه ینی یوزییل یکی از برترین دانشگاه‌های حال حاضر ترکیه است. این دانشگاه توانسته است در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی رتبه‌های بسیار خوبی کسب کند. گرچه همواره در تلاش است که با افزایش کیفیت سطح آموزش و امکانات پیشرفته رتبه خود را درمیان بهترین دانشگاه‌های دنیا ارتقا دهد. خوب است بدانید که اکثر دانشگاه های ترکیه از نظر کیفیت آموزش و امکانات بروز و پیشرفته در سطح بالایی قرار دارند که دانشجویان زیادی برای تحصیل این دانشگاه‌ها را انتخاب می‌کنند شما می‌توانید در این صفحه لیست کاملی از برترین دانشگاه های ترکیه که برای تحصیل انتخاب بسیار خوبی هستند را مشاهده کنید. در جدول زیر رتبه و رنکینگ این دانشگاه قرار گرفته است:

سطح رتبه دهیرتبه
رتبه  جهانی۶۲۳۰
رتبه  داخل ترکیه۱۳۰

شرایط پذیرش دانشگاه ینی یوزییل استانبول

نحوه پذیرش دانشگاه ینی یوزییل

ازآنجایی‌که این دانشگاه یکی از دانشگاه های خوب ترکیه است شرایط و معیارهای مشخص و بسیار راحتی را برای متقاضیانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند قرار داده است. به این صورت که باید دارای مدرک دیپلم دبیرستان با حداقل ۶۰ درصد از معدل کل را دریافت کرده باشند. همچنین می‌توانند با ارائه نتایج آزمون رسمی مربوط به امتحانات معادل آزمون ورودی دانشگاه (SAT، YÖS و غیره) که در ۲ سال گذشته گرفته شده است و یا امتحانات فارغ‌التحصیلی دبیرستان (Arbitur، مدرک بین‌المللی، GCE، Towjihi و غیره) پذیرش این دانشگاه را دریافت کنند.

دقت داشته باشید که برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی تدریس می‌شود ارائه مدرک زبان انگلیسی تافل، IBT: 60، CBT: 142، PBT: 461، آیلتس: ۵،۵  و برای رشته‌هایی که به زبان ترکی تدریس می‌شود ارائه مدرک معتبر با حداقل سطح B ضروری است.

مدارک ثبت نام دانشگاه ینی یوزییل

دانشجویان پس دریافت پذیرش این دانشگاه باید مدارکی که در سایت دانشگاه بارگذاری می‌شود را به طور دقیق و کامل آماده کنند و در روز ثبت‌نام با مراجعه به دفتر امور دانشجویی و تحویل مدارک خود ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند. مدارک خواسته شده برای ثبت‌نام در قسمت زیر آورده شده است:

  • دیپلم دبیرستان
  • ریز نمرات دوره دبیرستان
  • نتیجه آزمون‌های علمی (در صورت وجود)
  • نتیجه آزمون‌های زبان ترکی یا انگلیسی
  • کپی پاسپورت
  • عکس پرسنلی
  • اجازه اقامت (در صورت داشتن)
  • نامه (معادل‌سازی دیپلم) در صورت وجود

آزمون های لازم برای پذیرش در ینی یوزییل

باتوجه‌به اینکه این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی است متقاضیان میتواند با ارائه مدرک دیپلم برای پذیرش این دانشگاه اقدام کنند. همچنین با ارائه نتایج آزمون های بین‌المللی مورد تأیید دانشگاه نیز می‌توانند پذیرش این دانشگاه دریافت کنند. دانشگاه ایستینیه استانبول نیز یکی از دانشگاه های خصوصی و مطرح ترکیه است که شرایط بسیار آسان و بدون آزمون ورودی را برای دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در ترکیه فراهم کرده است که می‌توانید با مراجعه به این صفحه اطلاعات مفیدی در مورد پذیرش  و دیگر ویژگی‌های بسیار عالی این دانشگاه به دست اورید. لیست آزمون های بین‌المللی مورد تأیید دانشگاه ینی یوزییل در این قسمت گفته شده است:

  • دیپلم دبیرستان یا پیش‌دانشگاهی (۱۲ از ۲۰)
  • آزمون YOS حداقل امتیاز ۴۰
  • آزمون SAT حداقل امتیاز۱۰۰۰ با ۵۰۰ امتیاز در ریاضی
  • ACT (تست کالج آمریکایی) سطح A (سطح پیشرفته): حداقل درجه D از حداقل دو درس در رشته مربوطه
  • GCE (تحصیلات گواهی عمومی) (درجه دوم): پایین‌ترین نمره D از حداقل چهار درس در رشته مربوطه
  • IB (دیپلم بین‌المللی) دیپلم ۲۸ از ۴۵
  • فارغ‌التحصیلی دبیرستان بین‌المللی ۶۰% نمره دیپلم
  • مدرک لیسانس اروپایی ۶۰% نمره دیپلم

بورسیه دانشگاه ینی یوزییل استانبول

دریافت بورسیه دانشجویان دانشگاه ینی یوزییل

به‌طورکلی این دانشگاه برای کاهش هزینه‌های دانشجویان شرایطی فراهم ساخته است که دانشجویان واجد شرایط بتوانند از بورسیه‌های بسیار خوب این دانشگاه استفاده کنند بورسیه‌های دانشگاه به چند دسته تقسیم می‌شود که در ادامه متن هرکدام توضیح داده شده است.

  1. بورسیه پیشرفت دانشگاه: در پایان هرسال تحصیلی، دانشجویانی که تمام دروس اجباری و انتخابی را که در برنامه درسی برنامه‌ای که در آن ثبت‌نام کرده‌اند را گذرانده باشند و میانگین معدل آنها حداقل ۳٫۵۰ باشد به سه نفر برتر کلاس بورسیه تعلق می‌گیرد به این صورت که  ۷۵ % برای رتبه اول، ۵۰ درصد برای رتبه دوم و ۲۵ درصد برای رتبه سوم.
  2. بورسیه حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی: این بورسیه به دانشجویانی اعطا می‌شود که از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل شده‌اند و ثبت نام نهایی داشته باشند. ۲۰٪  بورسیه برای دانشجویان کارشناسی که از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و در برنامه های تحصیلات تکمیلی ثبت نام کنند. همچنین به دانشجویان فارغ‌التحصیل از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد دانشگاه ینی یوزییل که در مقطع دکتری ثبت نام کنند، ۲۰% بورسیه حمایتی تعلق می‌گیرد.
  3. بورسیه تحصیلی دو رشته اصلی و فرعی: دانشجویانی که در دانشگاه ینی یوزییل تحصیل می‌کنند از برنامه های دوگانه اصلی و فرعی به‌عنوان “بورسیه کامل” بهره‌مند می‌شوند. بورسیه تحصیلی برای دوره عادی تحصیلی برنامه دو رشته اصلی و فرعی که دانشجو در آن ثبت نام می‌کند معتبر است.
  4. بورسیه تحصیلات تکمیلی: اعطای بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ینی یوزییل برای دوره‌های با پایان‌نامه همچنین به دانشجویانی که مستحق تحصیل هستند، به‌منظور تشویق به تحصیلات تکمیلی، به میزان سهمیه، با درنظرگرفتن موفقیت و وضعیت مالی دانشجویان در مواقع لزوم، بورسیه ۱۰۰% اعطا می‌شود.
  5. بورسیه خواهر و برادر و همسر: همان بورسیه تحصیلی خواهر و برادر است. ۵ درصد بورسیه تحصیلی برای هر خواهر و برادر و هر یک از همسران (از جمله آموزش مقدماتی زبان خارجی) که در همان مقطع دیپلم در دانشگاه ینی یوزییل تحصیل می‌کنند، اعمال می‌شود. این بورسیه در سال یا ترمی که دانشجویان هم‌زمان ثبت‌نام کنند، اعمال می‌شود.
  6. بورسیه تخفیف معلولیت: برای داوطلبینی که درصدی از معلولیت جسمی (به گواهی پزشکی بیمارستان‌های دولتی معتمد) را داشته باشند بر اساس درصد معلولیت به شکل زیر در شهریه اعمال می‌شود:
    • اگر ناتوانی ۴۰٪ یا بیشتر باشد: ۲۵٪ بورسیه
    • اگر ناتوانی ۵۰٪ یا بیشتر باشد: ۳۰٪ بورسیه
    • اگر ناتوانی ۶۰٪ یا بیشتر باشد: ۳۵٪ بورسیه
    • اگر ناتوانی ۷۰٪ یا بیشتر باشد: ۴۰٪ بورسیه
    • اگر معلولیت ۸۰٪ یا بیشتر باشد: ۴۵٪ بورسیه
    • اگر ناتوانی ۹۰٪ یا بیشتر باشد: ۵۰٪ بورسیه

شهریه دانشگاه ینی یوزییل

ازآنجایی‌که این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی است تحصیل در آن نسبت به دانشگاه‌های دولتی مشابه هزینه بیشتری دارد. همچنین این دانشگاه بسیاری از رشته‌های پرطرف‌دار و برتر دنیا را برای تحصیل به دانشجویان ارائه کرده است. از طرفی دانشگاه مدیپول استانبول که یکی از دانشگاه های خصوصی و پرطرف‌دار در میان دانشجویان است نیز برای کاهش هزینه‌های تحصیل دانشجویان خود شرایط ویژه و بورسیه‌های بسیار متنوعی ارائه کرده است که در صورت تمایل به تحصیل در ترکیه می‌توانید شرایط و ویژگی‌های فوق‌العاده این دانشگاه را نیز مطالعه کنید. در جدول زیر هزینه شهریه برخی از رشته‌های موجود در دانشگاه خصوصی ینی یوزییل گردآوری شده است:

پزشکی

پزشکی (Bachelor of medicine)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۱۷٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۱۷٫۰۰۰ دلار در سال
دندانپزشکی

دندانپزشکی (Bachelor of DENTISTRY)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۱۶,۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۱۶,۰۰۰ دلار در سال
داروسازی

داروسازی (Bachelor of Pharmacy)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۱۰,۴۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۱۶,۰۰۰ دلار در سال
حقوق

لیسانس حقوق (Bachelor of Law)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۵٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۵٫۰۰۰ دلار در سال
مهندسی پزشکی

لیسانس مهندسی پزشکی (Bachelors in Biomedical Engineering)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۴٫۰۰۰ دلار در سال
فیزیوتراپی و توانبخشی

فیزیوتراپی و توانبخشی (Bachelor of Physiotherapy and rehabilitation)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۴٫۰۰۰ دلار در سال
پرستاری

لیسانس پرستاری (Bachelor of nursing)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۴٫۰۰۰ دلار در سال
تغذیه و رژیم غذایی(انگلیسی)

لیسانس تغذیه و رژیم غذایی (Bachelor of Nutrition and Dietetics)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۴٫۰۰۰ دلار در سال
فیزیوتراپی و توانبخشی

لیسانس معماری (Bachelor of architecture)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۴٫۰۰۰ دلار در سال
طراحی داخلی

لیسانس طراحی داخلی (Bachelor of Interior Design)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۴٫۰۰۰ دلار در سال
مهندسی برق و الکترونیک

لیسانس مهندسی برق و الکترونیک (Bachelor of Electrical and Electronic Engineering)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۴٫۰۰۰ دلار در سال
مدیریت سلامت

لیسانس مدیریت سلامت (Bachelor of health Management)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴٫۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۴٫۰۰۰ دلار در سال

دانشکده های دانشگاه ینی یوزییل

به‌طورکلی این دانشگاه دارای ۹ دانشکده است که در تمام مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سطح بین‌المللی دانشجو می‌پذیرد. در لیست زیر تمام دانشکده های این دانشگاه قرار گرفته است:

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده دندانپزشکی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده اقتصاد و علوم اداری
  • دانشکده فنی و مهندسی و معماری
  • دانشکده علوم و هنر
  • دانشکده ارتباطات
  • دانشکده علوم بهداشت

رشته های دانشگاه ینی یوزییل

دانشگاه ینی یوزییل تلاش کرده است که لیست کاملی از رشته های پرطرف‌دار و مهم که علاقه‌مندان زیادی دارد را به دانشجویان ارائه دهد.  در لیست زیر تعدادی از رشته های تاپ و پرطرف‌دار این دانشگاه ذکر شده است:

  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • داروسازی
  • حقوق
  • روان‌شناسی
  • رادیو، تلویزیون و سینما
  • مهندسی برق و الکترونیک
  • طراحی داخلی
  • معماری
  • فیزیوتراپی و توان‌بخشی
  • پرستاری

خدمات رفاهی دانشگاه ینی یوزییل استانبول

یکی از  ویژگی‌های شاخص این دانشگاه حجم زیاد امکانات آن است که توجه بسیاری از دانشجویان را به خود جلب کرده است. به این فکر کنید که در دانشگاهی تحصیل کنید که امکان تحصیل هم‌زمان در دو رشته را برای دانشجویان خود فراهم کرده است. از طرفی آموزش در این دانشگاه مطابق با جدیدترین آموزش‌ها و استانداردهای جهانی پیش می‌رود. همچنین امکانات زیادی که در دانشگاه های خصوصی ترکیه وجود دارد نقطه قوت این دانشگاه‌ها است که هرساله دانشجویان زیادی برای تحصیل این دانشگاه‌ها را انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید لیست کاملی از بهترین دانشگاه های خصوصی ترکیه را در این صفحه مطالعه کنید و بهترین انتخاب را برای ادامه تحصیل در دانشگاه مورد نظرتان انجام دهید.

از طرفی پردیس‌های  دانشگاه ینی یوزییل دارای امکانات زیادی همچون آزمایشگاه‌های آموزش پایه کلیه دانشکده‌ها، گروه تغذیه و رژیم غذایی، آشپزخانه تحقیقاتی و عملی، بخش فیزیوتراپی و توان‌بخشی، آزمایشگاه تحقیقاتی و کاربردی، آزمایشگاه مک کامپیوتر، آزمایشگاه فانتوم، آزمایشگاه تفسیر هم‌زمان، کلاس دادگاه، استودیوهای تلویزیون و رادیو، آتلیه عکاسی، سالن رقص، سالن سرود، سالن بازی، سالن کنفرانس، کتابخانه، سالن غذاخوری، سفره‌خانه، درمانگاه و مسجد از جمله آنها است.

خوابگاه دانشگاه ینی یوزییل

امکانات خوابگاه دانشگاه ینی یوزییل

این دانشگاه خوابگاه اختصاصی ندارد؛ اما خبر خوب این است که دانشگاه خوابگاه‌های خصوصی و پردیس‌هایی در نزدیک دانشگاه با هزینه پایین برای رفاه بیشتر دانشجویان در نظر گرفته است. که این پردیس‌ها و خوابگاه‌ها از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند. ازجمله این خوابگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. خوابگاه دخترانه تحصیلات عالی نوا (Novu): NOVU یک فضای نشیمن جدید و رنگارنگ است که باتوجه‌به نیازها و انتظارات دانشجویان طراحی شده است. همه اتاق‌ها دارای تخت، میز، کمد، حمام، توالت، صندلی راحتی، فضای ذخیره‌سازی اضافی و یخچال هستند. خوابگاه خصوصی دخترانه آموزش عالی Novu برای دانشجویان این دانشگاه ۵% تخفیف برای پرداخت نقدی و/یا کارت اعتباری دریافت می‌کند.
  2. خوابگاه دخترانه پردیس سی و چهار
  3. خوابگاه پسرانه پردیس سی و چهار

آدرس دانشگاه ینی یوزیل

این دانشگاه که در مرکزی‌ترین نقطه استانبول با شهر تاریخی و مناطق مسکونی درهم‌آمیخته است، از نظر دسترسی جایگاه مهمی دارد. حمل‌ونقل عمومی؛ با پردیس‌ها که در فاصله چند قدمی اتوبوس، تراموا و مترو، قرار دارد. دانشجویان می‌توانند در مدت‌زمان کوتاهی به مناطق علمی، تاریخی، هنری، فرهنگی و سرگرمی برسند.

آدرس ینی یوزییل: محله حاجی بایرام، بلوار طلعت پاشا شماره ۲، آلتین داغ، آنکارا

جمع بندی

بر اساس تمام مطالبی که در این مقاله ارائه کردیم، سعی کردیم تمام اطلاعات جامع در مورد دانشگاه مدیپول آنکارا را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین تلاش کردیم تا به طور خلاصه و مفید اطلاعات کافی و مفیدی جهت‌پذیرش از این دانشگاه، آزمون‌های ورودی، شرایط ثبت نام دانشگاه، دریافت بورسیه‌های تحصیلی متنوع و امکانات این دانشگاه را برایتان ارائه دهیم. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند که بهترین تصمیم را در برای تحصیل در  دانشگاه موردنظر خود بگیرید. چنانچه سؤالی در مورد پذیرش این دانشگاه‌ دارید، می‌توانید با مشاورین ما در تیم  بورس تاپ در میان بگذارید تا به سؤالات شما به طور کامل پاسخ دهند.

سؤالات متداول درمورد دانشگاه ینی یوزییل

شما می‌توانید در همین صفحه تمامی اطلاعات و جزئیات مربوط به میزان شهریه و هزینه‌های تحصیل در این دانشگاه را بررسی کنید.

خیر. این دانشگاه در برنامه تبادل دانشجویی اراسموس عضویت دارد. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به توضیحات ارائه شده در همین مقاله مراجعه کنید.

دانشگاه خصوصی ینی یوزایل دارای رتبه ۱۳۰ در رنکینگ دانشگاه‌های ترکیه است.

هرگاه قصد تحصیل در دانشگاه ینی یوزایل ترکیه را داشتید، مشاوران تیم بورس تاپ در کنار شما خواهند بود تا شما را در تمامی موارد و مراحل اخذ پذیرش، میزان بورسیه، هزینه‌ها و شرایط و امکانات دانشگاه راهنمایی کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

۱/۵ – (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک در
اطلاع از
guest
۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ارتباط با مشاوران بورس تاپ

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

پیشنهاد می‌کنم مقالات زیر رو هم ببینید

لوگو دانشگاه ینی یوزییل
دانشگاه ینی یوزییل
پذیرش باز است

نام دانشگاه به زبان انگلیسی:
İstanbul Yeni Yüzyıl University

نوع دانشگاه:
خصوصی

نحوه پذیرش:

شرط معدل دیپلم 

برنامه تبادل دانشجویی:
اراسموس 

رتبه در میان دانشگاه های ترکیه:
۱۳۰

زبان آموزشی:
ترکی – انگلیسی

مورد تایید ایران:
مورد تایید نیست

مورد تایید اروپا و آمریکا:
است

تعداد دانشکده:
۱۰

مقالات به‌روز شده