بورس تاپ

دانشگاه مدیپل آنکارا

ازآنجایی‌که تحصیل در دانشگاه‌های ایران بخصوص در رشته‌های پر طرف‌داری همچون پزشکی، دندانپزشکی و … شرایط بسیار سختی دارد. امروزه دانشجویان زیادی برای تحصیل کشور ترکیه را برای تحصیل انتخاب می‌کنند. از طرفی خوب است بدانید که دانشگاه مدیپول آنکارا که یکی از بهترین دانشگاه‌های خصوصی ترکیه است و دارای طیف گسترده‌ای از رشته‌های پرطرف‌دار برای دانشجویان است که شرایط تحصیل را برای متقاضیان بسیار آسان کرده است. این دانشگاه هدف اصلی خود را تربیت دانشجویانی بامهارت بالا با استفاده از امکانات آموزشی پیشرفته و سطح علمی بالا قرار داده است. به همین منظور هرساله دانشجویان زیادی برای تحصیل در کشور ترکیه این دانشگاه را انتخاب می‌کنند. در بخش‌های بعدی مقاله اطلاعات کامل و جامعی در مورد نحوه پذیرش، شهریه، بورسیه و … این دانشگاه در اختیارتان قرار گرفته است. همچنین می‌توانید برای دسترسی آسان به بخش‌های مختلف مقاله از فهرستی که در ادامه مقاله قرار گرفته است استفاده کنید.

لوگوی دانشگاه مدیپول آنکارا
نام دانشگاه

بیکنت (Ankara Medipol University)

نوع دانشگاه

خصوصی

شهر

آنکارا

سال تاسیس

۲۰۱۸ میلادی

مورد تایید ایران:

مورد ایران نیست

مورد تایید اروپا و آمریکا

است

نحوه پذیرش

شرط معدل دیپلم یا آزمون‌های بین‌المللی

رتبه در ترکیه

۱۱۸

برنامه تبادل دانشجویی

آراسموس - فارابی - بولونیا

تعداد دانشکده

۱۰

زبان آموزشی

ترکی - انگلیسی

مقاطع تحصیلی

کارشناسی - کارشناسی ارشد - دکتری

پذیرش باز است

آنچه در این مطلب خواهید خواند

تاریخچه دانشگاه مدیپل آنکارا

دانشگاه مدیپول آنکارا یک دانشگاه خصوصی است که در سال ۲۰۱۸ توسط بنیاد تبا (بنیاد علوم و تحقیقات آموزشی ترکیه) در آنکارا تأسیس شد که اولویت اصلی خود را بر پایة تربیت دانشجویان بامهارت بالا بنا نهاده است. این دانشگاه از ۲ مؤسسه تحصیلات تکمیلی، مدرسه عالی زبان انگلیسی و ۱۰ دانشکده تشکیل شده است. شعار این دانشگاه: موفقیت در زمینه‌های علمی و فناوری، مهم‌ترین نیروی محرکه توسعه پایدار و توسعه اجتماعی – اقتصادی ترکیه است.

خوب است بدانید که زبان‌آموزش ۱۰۰% ترکی و ۱۰۰% انگلیسی است که در سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۲۱، زبان‌آموزش ۷ رشته در مقطع کارشناسی ۱۰۰% انگلیسی است. همچنین یک سال آموزش مقدماتی انگلیسی توسط مرکز زبان دانشگاه مدیپول برای تمامی بخش‌هایی که زبان‌آموزشی آنها انگلیسی است ارائه می‌شود. دانشجویانی که در بخش‌های ترکی ثبت‌نام کرده‌اند نیز می‌توانند به‌صورت اختیاری از آموزش مقدماتی بهره‌مند شوند. پشتیبانی از آموزش زبان‌های خارجی در خارج از کشور برای دانشجویانی با معدل بالای دیپلم و آزمون‌های بین‌المللی از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است. آزمایشگاه‌های دانشگاه مدیپل آنکارا پیوسته با دسترسی به اینترنت و ایمیل در سراسر محوطه دانشگاه و شبکه کامپیوتری که ارتباطات جهانی را فراهم می‌کند، در حال کار هستند.

همچنین این آزمایشگاه‌ها میزبان دوره‌های فناوری اطلاعات و ابزار اولیه هستند. ظرفیت و سرعت اینترنت بی‌سیم در محوطه دانشگاه در حدی است که دسترسی دانشجویان به اطلاعات را تأمین می‌کند.از طرفی توافقات دوجانبه با دانشگاه‌های خارج از کشور برای فرصت‌های تبادل دانشجو در دانشگاه ادامه دارد. علاوه بر این، مطالعات برای برنامه تبادل ERASMUS ادامه دارد. دانشگاه مدیپول آنکارا یکی از دانشگاه‌های پیشرو در ترکیه است. فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی که دانشجویان به طور رایگان انجام می‌دهند، در طول سال به‌خوبی عرضه می‌شوند. علاوه بر این، پردیس درست در کنار ایستگاه اصلی قطار ترکیه (TCDD) واقع شده است.

نکات بیشتر  پیام مشاور:
اگر کلان‌شهر استانبول، به عنوان پایتخت اقتصادی ترکیه را برای تحصیل در نظر دارید، جالب است بدانید دانشگاهی با نام مدیپل در این شهر قرار دارد. دانشگاهی خصوصی که سطح علمی و مزایای دانشجویی بالایی دارد. مقاله دانشگاه مدیپل استانبول را بخوانید تا از همه شرایط و امکانات آن مطلع شوید.

مزایای دانشگاه مدیپول آنکارا

مزایای تحصیل در دانشگاه مدیپول آنکارا

این دانشگاه دارای مزایای بسیار زیادی برای دانشجویان خود است که در ادامه مواردی از این مزیت‌ها ذکر شده است:

  • ارائه بیشتر رشته‌های پرطرف‌دار شاخه پزشکی (پزشکی، دندان، داروسازی)
  • کارآموزی رشته‌های شاخه‌های پزشکی در بیمارستان و کلینیک‌های اختصاصی دانشگاه
  • این دانشگاه دارای آزمایشگاه‌های فنی مجهز به کلیه ابزارهای فناوری اطلاعات و خدمات اینترنت پرسرعت هستند.
  • دانشگاه مدیپل آنکارا دارای اعتبارنامه‌های بسیاری است، از جمله: اعتبار ECZAKDER از بنیاد ارزیابی و اعتباربخشی برنامه‌های آموزشی داروسازی، اعتبار FİBAA از بنیاد مدیریت بازرگانی بین‌المللی، اعتبار HEPDAK از بنیاد ارزیابی و اعتباربخشی برنامه‌های آموزش پرستاری، JCI از کمیسیون مشترک بین‌المللی ارزیابی و اعتباربخشی بیمارستان، اعتبار سابک از بنیاد ارزیابی برنامه‌های آموزشی علوم پزشکی، اعتبار TEPDAD از بنیاد ارزیابی برنامه‌های آموزش پزشکی.
  • مؤسسه علوم بهداشتی دانشگاه، آموزش با کیفیتی را در زمینه بهداشت ارائه می‌دهد و فرصتی عالی برای دانشجویانی است که می‌خواهند در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بهداشت تحصیل کنند.
  • دانشگاه مدیپول ترکیه شامل مراکز مشاوره بسیاری است که برای راهنمایی دانشجویان و ارائه مشاوره شخصی به آنها فعالیت می‌کنند تا از نظر روانی و اجتماعی از آنها حمایت کنند.
  • خوابگاه‌های دانشجویی برای ۲۴۲۰ نفر شامل ۱۸۵۰ خوابگاه دخترانه و ۵۷۰ خوابگاه پسرانه است همچنین این دانشگاه در بیشتر برنامه‌های تبادل دانشجو شرکت می‌کند که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از: اراسموس پلاس، مولانا، فارابی.

نکات بیشتر  پیام مشاور:
قابل توجه دانشجویانی که علاقه‌مند به فرصت‌های تحصیلی در دانشگاه‌های اروپایی هستند؛ دانشگاه استانبول در برنامه تبادل دانشجویی اراسموس پلاس مشارکت دارد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله دانشگاه استانبول را بخوانید و همچنین برای راهنمایی و بررسی شرایط خود، با مشاوران بورس تاپ در تماس باشید.

رتبه و رنکینگ دانشگاه مدیپل آنکارا

دانشگاه مدیپل آنکارا  توسط مؤسسه علوم و تحقیقات ترکیه، تأسیس شد. این دانشگاه به‌عنوان یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی فعالیت می‌کند که دارای رتبه و رنکینگ بسیار خوبی است. همچنین دیگر دانشگاه‌های خصوصی ترکیه نیز که از شرایط فوق‌العاده و خوبی برخوردار هستند و دارای رتبه‌های بسیار خوبی در سطح جهانی هستند که می‌توانید لیست کالی از این دانشگاه را در این صفحه مطالعه کنید. از طرفی این دانشگاه دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که دانشجویان امکان تحصیل در کشورهای اروپایی را داشته باشند. در جدول زیر رتبه و رنکینگ این دانشگاه در سطح ترکیه و در سطح جهان ارائه شده است.

سطح رتبه دهیرتبه
رتبه  جهانی۱۰۸۲۸
رتبه  داخل ترکیه۱۸۱

شاید برای تحصیل، شهر آنکارا نظر شما را جلب کرده باشد اما به دنبال دانشگاه های بیشتری برای ارزیابی و انتخاب نهایی خود باشید. پس همین الان دو دانشگاه دیگر این شهر را در لیست ارزیابی خود قرار دهید؛ اول دانشگاه آنکارا با رتبه ۴ دانشگاه های ترکیه و دیگری دانشگاه حاجت تپه با رتبه ۸٫

مدارک ثبت نام دانشگاه مدیپول آنکارا

دقت داشته باشید متقاضیانی که تمایل به تحصیل در این دانشگاه را دارند باید تمام مدارکی که در این قسمت ذکر شده است را به طور کامل آماده کنند و در زمان ثبت نام ارائه دهند. در این میان دانشگاه مدیپول استانبول نیز که یکی از دانشگاه‌های برتر ترکیه است که دارای امکانات بی‌نظیر برای رفاه دانشجویان و شرایط بسیار آسان برای پذیرش متقاضیان است، متقاضیانی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند قطعا این دانشگاه یکی از انتخاب‌های آن‌ها است که می‌توانید در این صفحه اطلاعات کاملی در مورد این دانشگاه بی‌نظیر به دست آورید. مدارک خواسته شده برای ثبت‌نام دانشگاه مدیپول آنکارا در قسمت زیر شرح داده شده است:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • ترجمه محضری گواهی فارغ‌التحصیلی از دبیرستان از سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور محل اقامت داوطلب
  • ترجمه محضری گواهی ریز نمرات از سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور محل اقامت داوطلب.
  • نسخه اصلی گزارش نتیجه آزمون که توسط سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور محل اقامت داوطلب تأیید شده است. مثال SAT
  • گواهی معادل فارغ‌التحصیلی دبیرستان که نشان می‌دهد این گواهی معادل دیپلم دبیرستان صادر شده در ترکیه از سفارت یا کنسولگری ترکیه در شهرستان محل اقامت داوطلب است.
  • یک کپی از صفحه مشخصات شخصی پاسپورت مورد تأیید سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود کاندید.
  • ویزای تحصیلی که از سفارت ترکیه گرفته شده است.
  • داوطلبانی که برای رشته‌های زبان انگلیسی اقدام می‌کنند، باید تسلط خود را به زبان انگلیسی اثبات کنند. به‌عنوان‌مثال، TOEFL
  • داوطلبانی که برای رشته‌های ترکی درخواست می‌کنند، باید مهارت ترکی خود را از آزمون مهارت ترکی AMU اثبات کنند.
  • کارت اقامت دائم برای ارائه به امور دانشجویی AMU ظرف مدت یک ماه پس از ثبت نام.
  • چهار قطعه عکس پاسپورت
  • رسید بانکی مبنی بر پرداخت شهریه (کل یا بخشی از آن)
  • سندی که ثابت کند متقاضی در طول تحصیل از حمایت مالی برخوردار بوده است.
  • فرم اطلاعات دانشجویی (در زمان ثبت نام تکمیل شود).

آزمون‌های لازم برای پذیرش در مدیپل آنکارا

ازآنجایی‌که این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی است، شرایط پذیرش بدون آزمون کنکور و با شرط معدل را برای دانشجویان فراهم ساخته است.اگرچه برای دریافت پذیرش در این دانشگاه، دانشجویان باید دارای نمره معدل بالای ۱۵ باشند. همچنین در کنار دارابودن شرط معدل، دانشجویان باتوجه‌به رشته‌ انتخابی خود موظف‌اند در یکی از آزمون‌های زبان ترکی یا انگلیسی نیز شرکت کنند و نمره حدنصاب را کسب کنند. دانشجویانی گه شرط معدل را ندارند می‌توانند با ارائه نتایج یکی از آزمون‌های زیر پذیرش دانشگاه مدیپل آنکارا را دریافت کنند.

  • حداقل ۴ امتیاز در آزمون ABITUR
  • حداقل ۱۰۰۰ نمره در آزمون SAT1 که ۲ سال اعتبار داشته باشد
  • مدرک دیپلم فرانسوی با حداقل ۱۲ نمره
  • کسب سه سطح A در آزمون‌های GCE (یکی از آنها باید مربوط به رشته‌ای باشد که می‌خواهد تحصیل کند).
  • مدرک دیپلم بین‌المللی با معدل حداقل ۳۰ هستند

بورسیه دانشگاه مدیپول آنکارا

بورسیه های تحصیلی دانشگاه مدیپول آنکارا

این دانشگاه در ابتدا سال تحصیلی، شرایط بورسیه و انواع بورسیه را در کنار کمک‌هزینه‌های دانشجویی موجود، اعلام می‌کند. ازاین‌جهت تمام دانشجویان باتوجه‌به شرایط خود می‌توانند برای انواع بورسیه‌های تحصیلی موجود، درخواست دهند. اما درنهایت دانشجویانی که شرایط لازم برای دریافت بورسیه را داشته باشند می‌توانند از بورسیه‌ها موجود در این دانشگاه استفاده کنند. توجه داشته باشید که دانشگاه ایستینیه نیز یکی از دانشگاه‌های خصوصی و بسیار عالی برای تحصیل در ترکیه است که دانشجویان زیادی باتوجه‌به شرایط پذیرش بدون آزمون ورودی و بورسیه‌های فوق‌العاده‌ای که در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد برای تحصیل این دانشگاه را انتخاب می‌کنند که می‌توانید اطلاعات جامعی در مورد شرایط و ویژگی‌های خوب این دانشگاه، در این صفحه مطالعه کنید.

 در ادامه متن لیست انواع بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه مدیپول ترکیه را می‌توانید مطالعه کنید.

  1. بورسیه برای دانشجویان خارجی: در سایت رسمی این دانشگاه در مورد بورسیه‌های که دانشجویان خارجی می‌توانند از آن استفاده کنند اشاره شده است که بورسیه‌هایی تا سقف ۲۵ درصد برای متقاضیان خارجی  در نظر گرفته شده است که می‌توانند در طول دوره ثبت نام در مورد آن اطلاعات دقیق کسب کنند.
  2. بورسیه موفقیت تحصیلی

شهریه دانشگاه مدیپول آنکارا

باتوجه‌به اینکه شهریه دانشگاه‌های خصوصی ترکیه بیشتر از دانشگاه‌های دولتی است، اما دانشگاه مدیپول ترکیه با ارائه انواع بورسیه‌های تحصیلی سعی کرده است، امکان پرداخت شهریه را برای دانشجویان در شرایط مختلف، بسیار آسان کند. به همین منظور یکی از دلایل محبوب بودن دانشگاه در میان دانشجویان بین‌المللی، وجود شرایط منعطف جهت پرداخت شهریه است. به‌طورکلی در قسمت زیر جدول شهریه رشته‌های مختلف در این دانشگاه را می‌توانید مشاهده کنید:

پزشکی

پزشکی (Bachelor of medicine)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۲۶,۴۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۳۳,۰۰۰ دلار در سال
داروسازی (ترکی)

داروسازی(Bachelor of Pharmacy)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۸,۴۷۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۱۱,۰۰۰ دلار در سال
داروسازی

داروسازی(Bachelor of Pharmacy)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۱۰,۴۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۱۳,۰۰۰ دلار در سال
حقوق

لیسانس حقوق (Bachelor of Law)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۷,۹۸۵ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۱۰,۳۷۰ دلار در سال
دندانپزشکی

دندانپزشکی(Bachelors in Dentistry)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۲۲,۴۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۲۸,۰۰۰ دلار در سال
دندانپزشکی (ترکی)

دندانپزشکی(Bachelor of Dentistry)

ترکی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۲۰,۰۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۲۵,۰۰۰ دلار در سال
روانشناسی

لیسانس روانشناسی (Bachelor of Psycology )

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴,۴۱۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۵,۲۸۰ دلار در سال
تغذیه و رژیم غذایی

لیسانس تغذیه و رژیم غذایی (Bachelor of Nutrition and Dietetics)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴,۶۴۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۵,۵۵۶ دلار در سال
فیزیوتراپی و توانبخشی

لیسانس فیزیوتراپی و توانبخشی(Bachelor of Physical Therapy and Rehabilitation)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۵,۶۰۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۷,۰۰۰ دلار در سال
معماری داخلی و طراحی محیطی

لیسانس معماری داخلی و طراحی محیطی (Bachelor of Interior Architecture and Environmental Design)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۵,۲۲۰دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۶,۲۵۰ دلار در سال
پرستاری

لیسانس پرستاری (Bachelor of Nursing)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴,۶۴۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۵,۵۵۶ دلار در سال
مامایی

لیسانس مامایی (Bachelor of Midwifery)

انگلیسی زبان آموزشی
تمام وقت سیستم تحصیلی
۴,۶۴۰ دلار در سال شهریه همراه با بورس برای متقاضیان بورس تاپ
 
۵,۵۵۶ دلار در سال

دانشکده های دانشگاه مدیپول آنکارا

دانشگاه مدیپول آنکارا به‌طورکلی دارای ۱۰ دانشکده است که در دو زبان ترکی و انگلیسی برای دانشجویان آموزش ارائه می‌دهند.درحال حاضر دانشجویان زیادی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. درقسمت زیر لیست دانشکده‌های دانشگاه را مشاهده می‌کنید:

  1. دانشکده دندانپزشکی
  2. دانشکده داروسازی
  3. دانشکده هنرهای زیبا، طراحی و معماری
  4. دانشکده حقوق
  5. دانشکده اقتصاد، علوم اداری و اجتماعی
  6. دانشکده ارتباطات
  7. دانشکده علوم بهداشت
  8. دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی
  9. دانشکده علوم سیاسی
  10. دانشکده پزشکی

رشته های دانشگاه مدیپول آنکارا

دانشگاه مدیپول آنکارا با ۱۰ دانشکده، خدمات آموزشی باکیفیت و معتبری را در رشته‌های متنوع و زیادی ارائه می‌کند. ازآنجایی‌که این دانشگاه خصوصی است و امکان‌پذیرش بدون آزمون ورودی را برای تمام دانشجویان فراهم کرده است، طیف گسترده‌ای از رشته‌های پرطرف‌دار و تاپ را نیز تدریس می‌کند. در قسمت زیر ۱۰ تا از پرطرف‌دارترین رشته‌های این دانشگاه را مشاهده می‌کنید:

  • پزشکی
  • دندانپزشک
  • قانون
  • داروخانه
  • تغذیه و رژیم غذایی
  • گفتار و زبان درمانی
  • مامایی
  • کاردرمانی
  • فیزیوتراپی و توان‌بخشی
  • پرستاری (زبان تدریس ترکی و انگلیسی)

خدمات رفاهی دانشگاه مدیپول آنکارا

یکی دیگر از نقاط عطف این دانشگاه امکانات آن است که دانشجویان بین‌المللی را به خود جذب کرده است. چراکه این دانشگاه توانسته است امکانات تحصیلی، پژوهشی، رفاهی، خدماتی و علمی مناسبی را برای دانشجویان فراهم کند. خوب است بدانید که اکثر دانشگاه های ترکیه دارای امکانات بروز و پیشرفته و همچنین خدمات رفاهی، آموزشی و تفریحی زیادی هستند که دانشجویان زیادی برای تحصیل این دانشگاه‌ها را انتخاب می‌کنند درصورتی‌که تمایل به تحصیل در ترکیه را دارید لیست کاملی از بهترین دانشگاه های ترکیه در این صفحه قرار گرفته است که می‌توانید به مطالعه آن‌ها بپردازید.

از مجموعه خدمات این دانشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. چندین آمفی‌تئاتر
  2. چندین مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی
  3. دسترسی آسان به شبکه راه‌آهن و حمل‌ونقل عمومی ترکیه
  4. مجاورت با ایستگاه اصلی قطار ترکیه و ایستگاه قطار سریع السیرآنکارا – استانبول
  5. خوابگاه
  6. باشگاه ورزشی
  7. سالن غذاخوری
  8. کتابخانه
  9. اینترنت رایگان
  10. کلوپ دانشجویی
  11. کلینیک شبیه‌سازی دانشکده دندانپزشکی
  12. آزمایشگاه تهیه و پخت غذا
  13. کافه تریا بزرگ با منوی اختصاصی
  14. بیمارستان‌های ۵۱۵ تخته

خوابگاه دانشگاه مدیپول آنکارا

به‌طورکلی در منطقه فاتح و اطراف آن که دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های خصوصی و دولتی در آن متمرکز شده‌اند. علاوه بر این به دلیل موقعیت مکانی خوب این منطقه دسترسی به بسیاری از مراکز استانبول، مهمان‌سراهای دانشجویی، مهمان‌سراها و … آسان است. خوشبختانه در پردیس‌های Kavacık دانشگاه که در منطقه فاتح قرار دارند، خوابگاه‌های دانشجویی برای ۲۴۲۰ نفر شامل ۱۸۵۰ خوابگاه دخترانه و ۵۷۰ خوابگاه پسرانه وجود دارد که از امکانات خوبی برخوردارند. خوابگاه‌های دخترانه دارای اتاق‌های ۳ و ۴ نفره است درحالی‌که خوابگاه‌های پسرانه دارای اتاق‌های یک‌نفره و ۳ نفره است.

آدرس دانشگاه مدیپول آنکارا

دانشگاه مدیپول آنکارا در مکانی احاطه شده توسط میراث‌فرهنگی باستانی، در قلب آنکارا، پایتخت ترکیه، به‌ویژه در منطقه Altendag که یکی از مناطق غنی از جاذبه‌های باستان‌شناسی و فرهنگی است، واقع شده است. پردیس آن نزدیک به ایستگاه قطار قدیمی است.

آدرس دقیق دانشگاه به زبان فارسی: محله حاجی بایرام، بلوار طلعت پاشا شماره ۲، آلتین داغ، آنکارا

کمتر کسی هست که بخواهد به ترکیه مهاجرت کند و تجربه تحصیل در کلان‌شهر سیاسی و توریستی ترکیه را در نظر نداشته باشد. به همین خاطر ما لیست کامل دانشگاه های این شهر را تهیه کردیم تا شما به راحتی بتوانید با دانشگاه های آنکارا آشنا شده و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: لیست کامل دانشگاه های آنکارا برای تحصیل

جمع بندی

بر اساس تمام مطالبی که در این مقاله ارائه کردیم، سعی کردیم تمام اطلاعات جامع در مورد دانشگاه مدیپول آنکارا را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین تلاش کردیم تا به طور خلاصه و مفید اطلاعات کافی و مفیدی جهت‌پذیرش از این دانشگاه، آزمون‌های ورودی، شرایط ثبت نام دانشگاه، دریافت بورسیه‌های تحصیلی متنوع و امکانات این دانشگاه را برایتان ارائه دهیم. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند که بهترین تصمیم را در برای تحصیل در  دانشگاه موردنظر خود بگیرید. چنانچه سؤالی در مورد پذیرش این دانشگاه‌ دارید، می‌توانید با مشاورین ما در تیم  بورس تاپ در میان بگذارید تا به سؤالات شما به طور کامل پاسخ دهند.

سؤالات متداول درمورد دانشگاه مدیپول آنکارا

برای کسب اطلاع از کلیه هزینه‌های شهریه هر رشته به جدول شهریه دانشگاه در این صفحه رجوع کنید.

خیر، اما خبر خوب اینکه مدرک این دانشگاه مورد تأیید اروپا و آمریکاست و در برنامه‌های تبادل دانشجویی اراسموس پلاس، مولانا، فارابی شرکت دارد.

دانشگاه مدیپول آنکارا یک دانشگاه خصوصی است که دارای رتبه ۱۸۱ دانشگاه‌های کشور ترکیه است.

بله. دانشگاه مدیپول آنکارا دارای خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه و پسرانه با ظرفیت ۲۴۲۰ نفر می‌باشد.

چنانچه این دانشگاه مقصد تحصیلی شماست، می‌توانید از خدمات مشاوره بورس تاپ بهره‌مند شده و از شرایط آن در کلیه مراحل لازم برای گرفتن پذیرش از این دانشگاه، آگاهی کامل کسب نمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

۵/۵ – (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک در
اطلاع از
guest
۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ارتباط با مشاوران بورس تاپ

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

پیشنهاد می‌کنم مقالات زیر رو هم ببینید

لوگوی دانشگاه مدیپول آنکارا
دانشگاه مدیپل آنکارا
پذیرش باز است

نام دانشگاه به زبان انگلیسی:
Ankara Medipol University

نوع دانشگاه:
خصوصی

نحوه پذیرش:

شرط معدل دیپلم یا آزمون‌های بین‌المللی

برنامه تبادل دانشجویی:
آراسموس پلاس – مولانا – فارابی

رتبه در میان دانشگاه های ترکیه:
۱۱۸

زبان آموزشی:
ترکی – انگلیسی

مورد تایید ایران:
مورد تایید نیست

مورد تایید اروپا و آمریکا:
است

تعداد دانشکده:
۱۰

مقالات به‌روز شده